nowości

  • 09.2011

    16 września rozpoczęła się zintegrowana kampania marki Frugo. Koncepcja kampanii powstała przy udziale fanów marki, do których należało ostateczne zdanie na temat kreacji, która pojawi się na tablicach reklamowych. Kampanię outdoorową wspierają działania na fan page’u facebook.com/frugowroc. Istotnym elementem akcji jest umożliwienie internautom wskazania preferowanych kierunków rozwoju produktu za pośrednictwem specjalnej aplikacji na Facebooku.

    zobacz projekt »
  • 09.2011

    We wrześniu ruszyła kampania marki BLACK pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce”. „Podczas badań zwróciliśmy uwagę na to, iż kluczowym elementem decyzji zakupowych dla kategorii napojów energetyzujących jest smak. Dlatego kampania marki BLACK akcentuje fakt, iż w nowych puszkach konsumenci dostają to, do czego są przyzwyczajeni od lat: oryginalny i niepowtarzalny smak napoju, który wcześniej znajdowali w puszkach z napisem TIGER.”

    zobacz projekt »